Elérhetőségek

PSG Műgyanta Kft. -

Mobil:
+36-20-292-5505
Levelezési cím: 9700 Szombathely, Semmelweis Ignác út 4.
E-mail:
polimersilver@gmail.com
Vállalkozás... Nyitvatartás


Ipari betonpadló javítás

Ipari padló hibák, javítások:

Egy jól megtervezett és megfelelő minőségben kivitelezett ipari padlóval szemben, egy rossz minőségű ipari padló élettartama nagyon lerövidülhet. A fentieken túlmenően a rossz minőségű ipari padló karbantartási, üzemeltetési költségei is megnövekednek a felületi hibák, fugák, fugaél-letöredezések javítása, repedések kezelése miatt. A hibák megléte közvetlenül is kihathat az üzem fenntartási költségeire,teljesítményére a nem tervezett üzemszünetek, leállások a javítási idők, lassabb anyagmozgatás következtében. Lényeges problémákat okozhatnak még az anyagmozgató gépek, targoncák forgóalkatrészeinek, csapágyainak, egyéb alkatrészeinek a padlóhibákból származó nagyobb javítási, karbantartási költségei is, az ipari padlón közlekedő  járművek élettartam-csökkenése mellett. A hibák miatti többletköltségek és a kisebb kapacitás következményei terhelik az üzemeltetőt.

A targonca okozta dinamikus ágyazat terhelés, illetve túlterhelés még a megfelelően elkészített ágyazat utótömörödését is előidézheti, amely roskadással jár.

Az ipari padló problémáinak egyik lehetséges oka a targoncák dinamikus kerékterhe amely sok esetben a helyes üzemszerű használatsorán is jelentkezik, de fokozottan a kezelőszemélyzet hibáiból mint pl. a targoncán való egyenlőtlen tehereloszlás, a blokkolva fékezés, a szűkívű, gyors kanyarodás), amely többletterhet jelent a padlóra.

Az ismétlődő dinamikus terhek pumpáló tömörítő hatására átrendeződik, és egyenetlenül utótömörödik az aljzat, ezért lokálisan, vagy akár szeszélyes eloszlásban  túlterhelődik.       Ebben a helyzetben nem képes megőrizni a tervezett I. rugalmas feszültségi állapotát, Így bekövetkezik a beton II., illetve III. képlékeny feszültségi állapotba kerülése, és a padlólemez megreped,  illetve eltörik.

A fugák menti kagylós kitörések már az első jelei is lehetnek az utótömörödésnek. Természetesen fugakitörést nem mozgó padlóknál is találni nagy számban, amennyiben un. kiskerekű targoncákat üzemeltetnek, ugyanis ezek statikus kerékterhelése már nagyon közel áll a betonpadlók betonjának a törőszilárdságához. A dinamikus hatásuk pedig ennek akár a többszöröse is lehet.

A 0,4-1,0 mm közötti repedések használattól függően javítandók. Az 1,0 mm-nél szélesebb repedések javítandók, az üzemi rendeltetésszerű használat miatt szükséges a helyreállításuk.

A fugaszélek az ipari padló legérzékenyebb részei, a targoncaforgalom és egyéb használati terhelés okozta károk miatt állandó karbantartásra szorulnak, illetve a fugaszél-letöredezések miatt gyakori és drága javításuk szükséges. A fugák szakszerű, gondos és rendszeres karbantartást igényelnek ahhoz, hogy az ipari padló hosszú távon rendeltetésszerűen használható lehessen.

A vágott fugás ipari padlók teherbírása a fugák mentén lényegesen kisebb, mint a raszterek közepén, mert a keresztmetszet ezeken a helyeken gyengített. A fugáknál a két tábla közti teherátadás igen csekély mértékű, a targoncák pedig éppen ezeken a helyeken adják át a legnagyobb ütőterhelést. Ezen intenzív dinamikus hatások vezetnek a fugaszélek letöredezéséhez és a táblabillegésekhez.

 

Ipari betonpadló javítás + 1

Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
PSG Műgyanta Kft. - - Magyar